• Proszę, proszę, rozgość się, serdeczny!

    Co każda kobieta powinna mieć



    Do tej pory było łatwo, ale ostatnim tematem wyzwania Ula zabiła mi ćwieka.

    Niechętnie ilustruję swoje teksty własnymi zdjęciami, ale zdarza się. Problem z tym, że nie miałam pojęcia co powinno być na tym zdjęciu. Myślałam, myślałam i nic nie przychodziło mi do głowy. Żadna rzecz nie wydawała mi się wystarczająco niezbędna, ciekawa, warta polecenia.

    - Co każda kobieta powinna mieć? - zapytałam Męża.
    Odpowiedział bez namysłu:
    - Piersi.

    I to by było na tyle.



    PS. Blog można śledzić na Facebooku, google, bloglovingoogle+ i twitterze. Wystarczy jeden klik, by łatwo tu wrócić

    (Wpis do pewnego stopnia w ramach wyzwania blogowego Uli: Dzień 5: Produkty, które każda kobieta powinna mieć.
    Wpisy z innych blogów w ramach wyzwania, zapewne bardziej na temat, można znaleźć tu: KLIK)

    0 komentarze:

    Prześlij komentarz