• Proszę, proszę, rozgość się, serdeczny!

    Fejsbukowi mają lepiej



    Dziś na Sosnowej 11 świętujemy 100 polubień!

    Pewnie nikt z Was nie zagląda na sosnowego fanpage'a tak często jak ja, nie przyglądacie się numerkom i nie analizujecie statystyk, więc raczej nie zwróciliście uwagi na to, że liczba polubień od dłuższego czasu oscylowała wokół 98. Czasem ktoś "polubił", czasem "odlubił", a ja powoli zżywałam się z myslą, że 100 to chyba jeszcze nie w tym miesiącu. 

    Dziś liczba polubień wreszcie zrobiła się trzycyfrowa i postanowiłam to uczcić oddzielnym wpisem, mam nadzieję, że Ci z Was którzy nie obserwują jeszcze mojego fanpage'a, dołączą do tej setki.

    Fanpage jest w pewnym sensie uzupełnieniem bloga. Oprócz powiadomień o nowych notkach na blogu wrzucam tam rzeczy, które wydają mi się ciekawe, śmieszne, warte dyskusji, a czasem po prostu ładne. Najczęściej są to linki do interesujących artykułów, ale zdarzają się zabawne obrazki czy fajne piosenki a czasem zdjęcia z rodzinnego albumu. Poruszane tematy są często bardziej kontrowersyjne niż na blogu, czasem zdarzają się długie i burzliwe dyskusje.

    Jak wiecie, Facebook znacznie oszczędniej niż kiedyś umieszcza treści fanpage'ów na naszych stronach z aktualnościami. Żeby mieć pewność, że nie ominie mnie żadna nowość na ulubionych stronach, zaznaczam, że chcę otrzymywać powiadomienia o nowych treściach. Mam nadzieję, że Wy też zaznaczycie:


    Dziękuję Wam za dzisiejszy kamień milowy!



    4 komentarze:

    1. Moje gratulacje! :D Przy okazji dowiedziałam się o powiadomieniach. Dla mnie Facebook to czarna magia. Założyłam, ale jak to się je ;) nie wiem i przyznam, że brakuje mi zapału aby temat zgłębiać. Chciaż i tak bardziej czaję Facebook, niż Instagram.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Mnie Instagram zupełnie nie pociąga, po pierwsze dlatego, że nie bardzo się znam na zdjęciach, nie umiem robić, nudzi mnie oglądanie, robienie zdjęć jedzeniu uważam za... hmmm... dość ekscentryczny pomysł ;)

        Za to na Fejsie się już zadomowiłam, jakby co, służę pomocą i poradą.

        Usuń
    2. Przeczytałam wszystkie notatki od początku. Świetny blog!

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Dziękuję ogromnie, mam nadzieję, że zostaniesz że mną na dłużej.

        Usuń