• Proszę, proszę, rozgość się, serdeczny!

    Kamień milowy



    100 postów to nie w kij dmuchał, nie?

    Z tej okazji chciałabym dowiedzieć się czegoś o moich czytelnikach - kim są, co im się na blogu podoba bardziej, a co mniej.
    Przygotowałam kilka pytań - te z gwiazdką, czyli wszystkie poza ostatnim, są wymagane. Ostatnie - dla chętnych - jest na wypadek, gdybym o czymś zapomniała.
    Nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć, co zaznaczycie.


    Edit: Hej, widzę, że tylko co drugi zaglądający wypełnia ankietę.
    Nie daj się prosić, wypełnij, to tylko kilka krótkich pytań :D


    8 komentarze:

    1. Gratulacje pierwszej setki! Oczywiście zaglądam kiedy tylko pojawia się nowy post, a nawet wracam do archiwum! Uwielbiam Cię czytać, uwielbiałam już x lat temu, na pewnym blogu "pisanym". :) Ściskam!

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Dziękuję! Cieszę się, że zaglądasz, pamiętam, że lubiłaś "Rumakowanie", kiedy jeszcze tam pisałam i miło mi, że wciąż lubisz czytać. Też ściskam, mam nadzieję, że uda się zobaczyć niedługo, bo ostatnio oglądam Cię wyłącznie na zdjęciach. Buziaki!

        Usuń
    2. Gratulacje . Czytam i ja i robię to z wielką przyjemnością :)

      OdpowiedzUsuń
    3. Ja taże regularnie zaglądam. Uwielbiam Twoje poczucie humoru, wnikliwość i radość życia,którą wnosisz do każdego posta. Pozdrawiam serdecznie

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Dziękuję, tyle miłych słów! A ja bardzo lubię czytać twoje komentarze pod postami.

        Usuń
    4. Odpowiedzi
      1. Miło mi się dowiedzieć, bo do tej pory chyba się nie odzywałeś.

        Usuń