• Proszę, proszę, rozgość się, serdeczny!

    A place for everything and everything in its place



    - Synu, zejdź tu na dół.
    - Po co?
    - Zejdź, gdy cię matka woła.
    - Nie zejdę.
    - Jak tam sobie uważasz, ale wiedz, że taka postawa może się na tobie zemścić w najmniej spodziewanym momencie.
    Ciężkie westchnienie. Kroki na schodach.
    - Powiedz mi, synu, co tam leży pod stołem.
    - Skarpetka.
    - Tak jest. A czyja?
    - Moja.
    - Zgadza się. A ona jest czysta, czy brudna?
    - Brudna...
    - To gdzie powinna być?
    - No w szafie...


    2 komentarze:

    1. ja skarpetki najmłodszej (wtedy lat 5,5) znajdowałam w szafce z butami :>
      na pytanie do czego służy kosz na brudną bieliznę w odpowiedzi usłyszałam: "obiad"

      dzieci mają pokrętne myślenie ;)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. A ja zawsze myślałam, że z tymi skarpetkami to tylko panowie szaleją :)

        Usuń